Sfoglia per Autore  

Opzioni
Mostrati risultati da 1 a 20 di 24
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Open Source Intelligence: implicazioni psico-sociali 2013 Fantinelli, Stefania
Open Source Intelligence’s Methodology Applied to Organizational Communication 2015 Fantinelli, Stefania; Sivilli, DOMENICO FRANCO
Interazioni online, relazioni sociali e rischio di phubbing 2016 Fantinelli, Stefania
Dinamiche psicologiche nel glaucoma: osservazioni e commento 2016 Fantinelli, Stefania; Enrica Gallenga, Carla; Perri, Paolo
Open Government 2016 Speranza, Sabrina; Celenza, Gabriella; Russo, Vanessa; Fantinelli, Stefania
Open Data, l’importanza delle informazioni 2016 Speranza, Sabrina; Celenza, Gabriella; Russo, Vanessa; Fantinelli, Stefania
Knowledge creation processes between open source intelligence and knowledge management 2017 Fantinelli, Stefania
QUANDO GLI APPRENDISTI APPRENDONO? UNA RIFLESSIONE SULL’IMPORTANZA DEL CLIMA DI APPRENDIMENTO 2017 Cortini, Michela; Galanti, Teresa; Fantinelli, Stefania
Community of practice online, the importance of technology for learning: An application of social network analysis 2018 Fantinelli, S.; Russo, V.
Informational power and perceived collective benefit affecting the users' preference for a mobile technology: Evidences from a survey study 2018 Fantinelli, S.; Cortini, M.
Fear for doocing and digital privacy in the workplace: A dual pathway model 2018 Cortini, M.; Fantinelli, S.
Promoting pro-environmental behaviour through augmented reality and persuasive informational power: A pilot study 2019 Coen, S.; Drumm, I.; Fantinelli, S.
Social network services management and risk of doocing. Comment on Kim, S.; Park, H.; Choi, M.J. "Negative impact of social network services based on stressor-stress-outcome: The role of experience of privacy violations. Future internet 2019, 11, 137" 2019 Fantinelli, S.; Cortini, M.
The mediator role of the job related stress in the relation between learning climate and job performance. Evidences from the health sector 2019 D'Alterio, N.; Fantinelli, S.; Galanti, T.; Cortini, M.
Gratitude at work works! A mix-method study on different dimensions of gratitude, job satisfaction, and job performance 2019 Cortini, M.; Converso, D.; Galanti, T.; DI FIORE, Teresa; Di Domenico, A.; Fantinelli, S.
Assessment of Psychological Dimensions in Telemedicine Care for Gestational Diabetes Mellitus: A Systematic Review of Qualitative and Quantitative Studies. 2019 Fantinelli, S; Marchetti, D; Verrocchio, Mc; Franzago, M; Fulcheri, M; Vitacolonna, E
Creativity between individual insight and group support. An explorative study in the Italian fashion industry / La creatividad entre la introspección individual y el apoyo grupal. Un estudio exploratorio de la industria de la moda italiana 2019 Cortini, M.; Colleluori, A.; Marzini, R.; Di Fiore, T.; Fantinelli, S.
Focus Group Discussion: how many Participants in a Group? 2019 Cortini, Michela; Galanti, Teresa; Fantinelli, Stefania
How power is pester power? A mix-method study. 2021 Cortini, M.; Giordano, R.; Benevene, P.; Cervai, S.; Galanti, T.; Fantinelli, S.; Di Fiore, T.
The challenges to the psycho-physical health of italian families in the period of the COVID-19 emergency: A pilot study on the impact of parental burnout in different professional categories. [Le sfide alla salute psicofisica delle famiglie italiane nel periodo dell’emergenza covid-19: Uno studio pilota sull’impatto del burnout genitoriale in diverse categorie professionali] 2021 Di Fiore, T.; Galanti, T.; Guidetti, G.; Marchetti, D.; Roma, P.; Verrocchio, M. C.; Cortini, M.; Fantinelli, S.
Mostrati risultati da 1 a 20 di 24
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile