Sfoglia per Autore  

Opzioni
Mostrati risultati da 1 a 5 di 5
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
The effect of influencer–product fit on advertising recognition and the role of an enhanced disclosure in increasing sponsorship transparency 2020 De Cicco, Roberta; Iacobucci, Serena; Pagliaro, Stefano
Deepfakes Unmasked: The Effects of Information Priming and Bullshit Receptivity on Deepfake Recognition and Sharing Intention 2021 Iacobucci, Serena; De Cicco, Roberta; Michetti, Francesca; Palumbo, Riccardo; Pagliaro, Stefano
Bergstrom, C. T., & West, J. D. (2020). “Calling bullshit. The art of skepticism in a data-driven world.” Random House 2021 Iacobucci, Serena; Palumbo, Riccardo
Ethical Climate(s), Distributed Leadership, and Work Outcomes: The Mediating Role of Organizational Identification 2021 Barattucci, Massimiliano; Teresi, Manuel; Pietroni, Davide; Iacobucci, Serena; Lo Presti, Alessandro; Pagliaro, Stefano
Understanding Users’ Acceptance of Chatbots: An Extended TAM Approach 2022 De Cicco, Roberta; Iacobucci, Serena; Aquino, Antonio; Romana Alparone, Francesca; Palumbo, Riccardo
Mostrati risultati da 1 a 5 di 5
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile