Sfoglia per Autore
Il Negroamaro sul web: le parole del vino che narrano il territorio
2015-01-01 Cavallo, Federica; Fait, Monica; Iaia, Lea; Scorrano, Paola
Diagnosing the Competitiveness of SMEs on International Markets: Conception and Testing of an Innovative Software
2015-01-01 Iaia, Lea; Maizza, Amedeo; Cavallo, Federica
Online Core Communication and Online Core Perception. Is There Convergence
2015-01-01 Fait, Monica; Scorrano, Paola; Cavallo, Federica; Iaia, Lea; Maizza, Amedeo
Wine web 2.0: digital communication and tourist netnography. Opportunities for new entrepreneurship
2015-01-01 Fait, Monica; Cavallo, Federica; Scorrano, Paola; Iaia, Lea
Website ed esperienzialità
2016-01-01 Iaia, Lea
Wine tourism destination image on the web: a comparison between conveyed and perceived communication drivers
2016-01-01 Fait, Monica; Scorrano, Paola; Cavallo, Federica; Iaia, Lea
Il marketing in chiave Web
2016-01-01 Iaia, Lea; Fait, Monica
La comunicazione dei wine bloggers: autoctono vs globale
2016-01-01 Cavallo, Federica; Iaia, Lea; Fait, MONICA MARIA ELENA; Scorrano, Paola
Origin based agro-food products: how to communicate their experiential value online?
2016-01-01 Iaia, Lea; Maizza, Amedeo; Fait, Monica; Scorrano, Paola
WINE WEB VALUE: WEB MARKETING STRATEGIES FOR FAMILY BUSINESSES
2016-01-01 Iaia, Lea; Fait, MONICA MARIA ELENA; Scorrano, Paola; Maizza, Amedeo; Cavallo, Federica
FAMILY VS NO FAMILY BUSINESS IN WINE IDENTITY COMMUNICATION
2017-01-01 Iaia, Lea; Fait, Monica; Scorrano, Paola; Cavallo, Federica; Maizza, Amedeo
Wine, family businesses and web: marketing strategies to compete effectively
2017-01-01 Iaia, Lea; Scorrano, Paola; Fait, Monica; Cavallo, Federica
Le strategie digitali
2018-01-01 Iaia, Lea
La Knowledge Sharing tra imprese e territorio per la creazione di uno sviluppo identitario sostenibile
2018-01-01 Fait, M.; Scorrano, P.; Iazzi, A.; Iaia, L.
Pastificio Benedetto Cavalieri: la sapiente internazionalizzazione della tipicità, tramandata da quattro generazioni
2018-01-01 Iaia, Lea
BPP MALL: l’e-commerce per le PMI locali, da un’innovazione della banca del territorio
2018-01-01 Iaia, Lea
Azienda vinicola Candido: quando la tradizione è customer-oriented anche oltreoceano
2018-01-01 Iaia, Lea
Liberrima: dove la cultura è un luogo con la porta sul web
2018-01-01 Iaia, Lea
Da territorio a brand. Montalcino, Banfi e le traiettorie di crescita che innovano il settore vinicolo
2018-01-01 Iaia, Lea
The image attributes of a destination: an analysis of the wine tourists’ perception
2018-01-01 Scorrano, Paola; Fait, Monica; Iaia, L.; Rosato, Pierfelice
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile