Sfoglia per Autore  

Opzioni
Mostrati risultati da 21 a 40 di 56
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
For a Housing still “Social”: the Fluent Governance 2012 Pasotti, Camillo Stefano; Venditti, Michelina; DI ZIO, Simone; Venditti, M.; Antonucci, Gianluca
La crisi dell’Università italiana e l’evoluzione delle funzioni degli atenei: il contributo della Tripla Elica 2012 Venditti, Michelina
THE THUNDERING SILENT REVOLUTION OF ACADEMICCAPITALISM AS AN EMERGING CHALLENGE OF THEKNOWLEDGE SOCIETY 2012 Venditti, Michelina
Academic Capitalism as a Key Challenge and the Emergence of the New Economy Scenario 2012 Venditti, Michelina; Ferone, Emilia
Using performance measurement to make italian universities more financially sustainable 2013 DELLA PORTA, Armando; Sargiacomo, Massimo; Venditti, Michelina
L’offerta formativa del sistema universitario pubblico della regione Abruzzo 2013 Venditti, Michelina
The Disclosure of University Research for Third Parties: A Non-Market Perspective on an Italian University 2013 Venditti, Michelina; Emanuela, Reale; Loet, Leydesdorff
For a Still “Social" Housing: The Fluent Governance 2015 Venditti, Michelina; Antonucci, Gianluca; Pasotti, Camillo Stefano; DI ZIO, Simone
Financially Distressed Local Governments Recovery Plan 2016 Gitto, Antonio; Venditti, Michelina; Antonucci, Gianluca
Financial Distress in Italian Public Universities: General Predictors and Features of Emerging Issues 2016 DELLA PORTA, Armando; Consorti, Augusta; Sargiacomo, Massimo; Venditti, Michelina
Il sistema aziendale 2017 Consorti, Augusta; Venditti, Michelina
Holistic approach to higher education and artificial intelligence. Social implications 2019 Verna, Ida; Antonucci, Gianluca; Venditti, Michelina
Social Impact 2019 Antonucci, Gianluca; Venditti, Michelina
Le Università Telematiche quale strumento per la formazione a distanza. Nascita, status quo, tendenze evolutive. 2019 Sargiacomo, Massimo; Ianni, Luca; Venditti, Michelina
Listening as ‘Guiding Tool’ in the Continuous Improvement of University Education: A Holistic Approach 2019 Verna, Ida; Antonucci, Gianluca; Sargiacomo, Massimo; Venditti, Michelina
The Value of the Elite Athlete as Influencer in the Era of Social Media 2019 Antonucci, Gianluca; DELLA PORTA, Armando; Venditti, Michelina
When Social Accounting becomes an obligation by Law. The case of Italian Social Enterprises 2020 Antonucci, Gianluca; Verna, Ida; Venditti, Michelina
The use of Digital Tools to promote Physical Activity as preventive factor for Cardiovascular diseases. Barrier and opportunities for Health Public Systems 2020 Antonucci, Gianluca; Palozzi, Gabriele; Ranalli, Francesco; Venditti, Michelina
Il Sistema di Misurazione e Valutazione delle Performance di Ricerca Scientifica delle Università Statali. Considerazioni critiche, sfide emergenti e riflessi sull'accountability interna ed esterna 2020 Ianni, Luca; D'Andreamatteo, Antonio; Verna, Ida; Venditti, Michelina
The analysis of the repeating processes and “bugs” in the widespread implementation of digital innovation processes in public administrations 2020 Antonucci, Gianluca; Palozzi, Gabriele; Venditti, Michelina
Mostrati risultati da 21 a 40 di 56
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile