Sfoglia per Autore  

Opzioni
Mostrati risultati da 21 a 40 di 56
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
For a Housing still “Social”: the Fluent Governance 2012 Pasotti, Camillo Stefano; Venditti, Michelina; DI ZIO, Simone; Venditti, M.; Antonucci, Gianluca
La crisi dell’Università italiana e l’evoluzione delle funzioni degli atenei: il contributo della Tripla Elica 2012 Venditti, Michelina
Academic Capitalism as a Key Challenge and the Emergence of the New Economy Scenario 2012 Venditti, Michelina; Ferone, Emilia
THE THUNDERING SILENT REVOLUTION OF ACADEMICCAPITALISM AS AN EMERGING CHALLENGE OF THEKNOWLEDGE SOCIETY 2012 Venditti, Michelina
Using performance measurement to make italian universities more financially sustainable 2013 DELLA PORTA, Armando; Sargiacomo, Massimo; Venditti, Michelina
L’offerta formativa del sistema universitario pubblico della regione Abruzzo 2013 Venditti, Michelina
The Disclosure of University Research for Third Parties: A Non-Market Perspective on an Italian University 2013 Venditti, Michelina; Emanuela, Reale; Loet, Leydesdorff
For a Still “Social" Housing: The Fluent Governance 2015 Venditti, Michelina; Antonucci, Gianluca; Pasotti, Camillo Stefano; DI ZIO, Simone
Financially Distressed Local Governments Recovery Plan 2016 Gitto, Antonio; Venditti, Michelina; Antonucci, Gianluca
Financial Distress in Italian Public Universities: General Predictors and Features of Emerging Issues 2016 DELLA PORTA, Armando; Consorti, Augusta; Sargiacomo, Massimo; Venditti, Michelina
Il sistema aziendale 2017 Consorti, Augusta; Venditti, Michelina
Social Impact 2019 Antonucci, Gianluca; Venditti, Michelina
Le Università Telematiche quale strumento per la formazione a distanza. Nascita, status quo, tendenze evolutive. 2019 Sargiacomo, Massimo; Ianni, Luca; Venditti, Michelina
Listening as ‘Guiding Tool’ in the Continuous Improvement of University Education: A Holistic Approach 2019 Verna, Ida; Antonucci, Gianluca; Sargiacomo, Massimo; Venditti, Michelina
Holistic approach to higher education and artificial intelligence. Social implications 2019 Verna, Ida; Antonucci, Gianluca; Venditti, Michelina
The Value of the Elite Athlete as Influencer in the Era of Social Media 2019 Antonucci, Gianluca; DELLA PORTA, Armando; Venditti, Michelina
When Social Accounting becomes an obligation by Law. The case of Italian Social Enterprises 2020 Antonucci, Gianluca; Verna, Ida; Venditti, Michelina
The use of Digital Tools to promote Physical Activity as preventive factor for Cardiovascular diseases. Barrier and opportunities for Health Public Systems 2020 Antonucci, Gianluca; Palozzi, Gabriele; Ranalli, Francesco; Venditti, Michelina
Il Sistema di Misurazione e Valutazione delle Performance di Ricerca Scientifica delle Università Statali. Considerazioni critiche, sfide emergenti e riflessi sull'accountability interna ed esterna 2020 Ianni, Luca; D'Andreamatteo, Antonio; Verna, Ida; Venditti, Michelina
The analysis of the repeating processes and “bugs” in the widespread implementation of digital innovation processes in public administrations 2020 Antonucci, Gianluca; Palozzi, Gabriele; Venditti, Michelina
Mostrati risultati da 21 a 40 di 56
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile