PIETRONI, Davide
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 3.354
NA - Nord America 2.446
AS - Asia 1.194
SA - Sud America 155
AF - Africa 11
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 2
OC - Oceania 1
Totale 7.163
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 2.396
GB - Regno Unito 1.311
IT - Italia 928
CN - Cina 436
SG - Singapore 431
SE - Svezia 235
UA - Ucraina 208
IE - Irlanda 190
DE - Germania 177
TR - Turchia 143
BR - Brasile 132
FR - Francia 109
VN - Vietnam 71
RU - Federazione Russa 40
FI - Finlandia 33
IN - India 31
KR - Corea 26
BE - Belgio 25
CA - Canada 25
AT - Austria 21
PL - Polonia 21
MX - Messico 19
HK - Hong Kong 13
ES - Italia 11
NL - Olanda 11
BD - Bangladesh 9
ZA - Sudafrica 9
CH - Svizzera 8
AR - Argentina 7
RO - Romania 7
JP - Giappone 6
CZ - Repubblica Ceca 5
EC - Ecuador 5
GR - Grecia 4
IQ - Iraq 4
IR - Iran 4
AE - Emirati Arabi Uniti 3
CL - Cile 3
CO - Colombia 3
HR - Croazia 3
BZ - Belize 2
GY - Guiana 2
ID - Indonesia 2
IL - Israele 2
JM - Giamaica 2
KZ - Kazakistan 2
LT - Lituania 2
PH - Filippine 2
PK - Pakistan 2
SA - Arabia Saudita 2
UZ - Uzbekistan 2
A1 - Anonimo 1
AU - Australia 1
BG - Bulgaria 1
BO - Bolivia 1
CR - Costa Rica 1
DK - Danimarca 1
DZ - Algeria 1
EU - Europa 1
KG - Kirghizistan 1
KW - Kuwait 1
LU - Lussemburgo 1
MY - Malesia 1
PE - Perù 1
RS - Serbia 1
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 1
SN - Senegal 1
TT - Trinidad e Tobago 1
UY - Uruguay 1
Totale 7.163
Città #
London 1.109
Dallas 413
Singapore 340
Chandler 275
Jacksonville 240
Dublin 187
Ashburn 131
Beijing 120
Southend 110
Princeton 102
Izmir 88
Rome 80
Ann Arbor 73
Nanjing 69
Wilmington 68
Pescara 51
Santa Clara 50
Milan 48
Los Angeles 47
Cambridge 42
Chieti 41
Dearborn 39
City of London 37
Woodbridge 33
New York 31
Boardman 30
Dong Ket 30
The Dalles 29
Nanchang 28
Tongling 28
Fairfield 26
Altamura 25
Seoul 23
Buffalo 22
Houston 22
Mountain View 20
Shenyang 20
Washington 20
Ho Chi Minh City 19
Düsseldorf 18
Hebei 18
Naples 18
Turin 17
Florence 16
Gallarate 16
Munich 16
Augusta 15
Chicago 15
Nuremberg 15
Redondo Beach 15
Corropoli 14
Warsaw 14
Francavilla Al Mare 13
Hefei 13
Padova 13
São Paulo 13
Shanghai 12
Brussels 11
Hong Kong 11
Iztacalco 11
Hanoi 10
Modena 10
Montreal 10
Brooklyn 9
Frankfurt am Main 9
Jiaxing 9
Leawood 9
San Vito Chietino 9
Stockholm 9
Kocaeli 8
Kunming 8
Norwalk 8
San Mateo 8
Tappahannock 8
Toronto 8
Vienna 8
Helsinki 7
Verona 7
Auburn Hills 6
Bologna 6
Boston 6
Carpi 6
Caselle Lurani 6
Ciserano 6
Denver 6
Giulianova 6
Johannesburg 6
Las Vegas 6
Mexico City 6
San Jose 6
Tianjin 6
Tokyo 6
Antea 5
Atlanta 5
Bari 5
Changchun 5
Fuzhou 5
Grevenbroich 5
Mainz 5
Molfetta 5
Totale 4.748
Nome #
€1 ≠ €1: Coins versus banknotes and people’s spending behavior 616
La negoziazione 305
Affective perception of Euro banknotes: cognitive factors and interindividual differences 290
Hemispheric asymmetries in price estimation: Do brain hemispheres attribute different monetary values? 238
Bank Nudging. Opportunities and Challenges for Nudge Strategies Applied to the Credit System 213
Chiudo la porta e m’arrabbio! Gli effetti interpersonali delle emozioni nelle trattative pubbliche e private 208
how emotional is a banknote? The affective basis of money perception 207
Ethical Climate(s), Organizational Identification, and Employees’ Behavior 203
Emotions as strategic information: effects of other's emotional expressions on fixed-pie perception, demands, and integrative behavior in negotiation 182
Emotional Labor: al cuore delle funzioni sociali delle emozioni nelle organizzazioni 181
Gli effetti della rabbia nei giochi di coordinamento 176
Analisi motivazionale e strategica di un conflitto in un'Azienda Sanitaria Locale 176
Frontiere dell’eccellenza nel servizio: la prestazione emotiva del personale front-line 174
Ergonomia cognitiva per il Data Analyst 165
Complexity Heuristic: social perceptions and economic evaluation of the "Smart Consultant" and the "Sophisticated Consultant" 162
Comunicazione nella gestione dei conflitti 155
How head and visual movements affect evaluations of food products 155
Strategie di Costruzione del Consenso 152
Progettare siti web cognitivamente compatibili 140
Can the position on the screen of an image influence its judgment? The case of high- and low-calorie foods 138
I professionisti del rischio: la valutazione del rischio nei vigili del fuoco 138
Nudge to the future: capitalizing on illusory superiority bias to mitigate temporal discounting 136
Negoziare 126
La negoziazione 123
La mente che negozia 118
L’impatto delle emozioni nelle interazioni negoziali 116
Il Mediatore 116
When happiness pays in negotiation. 115
Il profumo dell'euro 112
Power and Emotion in Negotiation: Power moderates the interpersonal effects of anger and happiness and concession making 104
Organizational innovation: a systemic approach 104
null 103
Complexity Heuristic. Social perception and economic evaluation of the “Smart Consultant” and the “Sophisticated Consultant” 102
Side biases in Euro banknotes recognition: The horizontal mapping of monetary value 102
Using inspirational and humorous narratives as a Nudge towards health status disclosure 100
Multifactorial bodily representations and it’s effects on help seeking 100
La fiducia nelle interazioni negoziali: uno studio empirico 99
La negoziazione via Web: i limiti di una opportunità 97
Response mode in negotiation 96
Processi cognitivi e orientamenti motivazionali in negoziazione 89
Stigma and the perception of bodily parts: Implications for help seeking 89
Negoziazione e decisione 88
“Smart” technology for developing urban infrastructure 88
The Citizen’s Judgements of Prices and Inflation 86
Trappole e tattiche in negoziazione. Il caso del Sistema Informativo Lavoro 84
Interazioni virtuose tra psicologia della decisione ed economia comportamentale: il caso dell'inflazione percepita 84
Shall I Show My Emotions? The Effects of Facial Expressions in the Ultimatum Game 82
Transazioni e negoziazioni in ambito economico 77
Negotiating Emotionally 72
The interpersonal effects of emotion on rejection of severely unfair ultimatum proposal 63
The joint effect of framing and defaults on choice behavior 53
Ethical Climate(s), Distributed Leadership, and Work Outcomes: The Mediating Role of Organizational Identification 49
The role of social class in academic university contexts: exploring students' academic self-concept, educational expectations, and achievement goals 19
Totale 7.366
Categoria #
all - tutte 23.492
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 23.492


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021308 0 0 0 0 0 76 33 9 19 56 61 54
2021/2022322 8 5 11 27 47 19 9 25 44 13 39 75
2022/2023802 67 105 59 97 63 169 51 37 111 9 17 17
2023/2024881 39 38 64 60 40 113 109 94 54 78 92 100
2024/20251.686 92 224 160 116 120 44 104 98 216 125 174 213
2025/20261.310 185 169 475 246 206 29 0 0 0 0 0 0
Totale 7.366